Alta videregående skole

Læremidler og arbeidsformer i den digitale skolen
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Læremidler og arbeidsformer i den digitale skolen
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2023
Noter
  • Digitalisering og økt bruk av internett gir både lærere og elever nye muligheter for variert undervisning. Utvalget læremidler og digitale verktøy øker stadig, samtidig som mange skoleeiere og lærere opplever at det kan være vanskelig å orientere seg i dette landskapet. Hva skal kjøpes inn og brukes? I denne boken viser forfatteren hvordan du man planlegge undervisning og læring på nye måter, og hvilken funksjon læremidler og digitale verktøy har i ulike arbeidsformer i skolen. Slik kan skoleledere, skoleeiere og lærere gjøre mer bevisste valg av læremidler. Denne andre utgaven har et nyskrevet kapittel om kunstig intelligens. I tillegg er de øvrige kapitlene betydelig revidert. Øystein Gilje er førsteamanuensis på Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo. Omtalen er utarbeidet av BS. 1. utgave 2017
ISBN
  • 978-82-450-4480-5
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001856pam  22002411  4500
*00131222
*008230314                a       0  00nob 2
*015  $a0681244$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-450-4480-5$bheftet$cNkr 349.00
*08201$a371.334$zh$223/nor/20231005
*100 0$aGilje, Øystein$d1967-$jn.$0(NO-TrBIB)2104330
*24510$aLæremidler og arbeidsformer i den digitale skolen$cØystein Gilje
*250  $a2. utgave
*260  $aBergen$bFagbokforlaget$c2023
*300  $a162 sider$billustrasjoner
*503  $a1. utgave 2017
*520  $aDigitalisering og økt bruk av internett gir både lærere og elever nye muligheter for variert undervisning. Utvalget læremidler og digitale verktøy øker stadig, samtidig som mange skoleeiere og lærere opplever at det kan være vanskelig å orientere seg i dette landskapet. Hva skal kjøpes inn og brukes? I denne boken viser forfatteren hvordan du man planlegge undervisning og læring på nye måter, og hvilken funksjon læremidler og digitale verktøy har i ulike arbeidsformer i skolen. Slik kan skoleledere, skoleeiere og lærere gjøre mer bevisste valg av læremidler. Denne andre utgaven har et nyskrevet kapittel om kunstig intelligens. I tillegg er de øvrige kapitlene betydelig revidert. Øystein Gilje er førsteamanuensis på Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aDigital undervisning$0undervisningsmetoder$1371.334$2bibbi$41141414$9nob
*856  $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/e335674f-2086-48eb-bacb-362d29c450b9/original.jpg$3Omslagsbilde
*856  $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/e335674f-2086-48eb-bacb-362d29c450b9/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*996  $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=757619&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Bilder 
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Alta videregående skole371.334 G